2013年6月9日 星期日

Pre-wedding, Yonnie and Fung

亞峰 (新郎) 係我既朋友 :) 其實佢地早前已經O係韓國影左一輯婚紗照.
不過生於HK, 亦都想係HK 影多一輯比較有代表性既~
今次呢個影相團, 全部都係自己人~
一行6人開開心心咁出發 : )

佢地既大日子定左係10月尾, 一直都冇試妝, 其實我都有擔心新娘子Yonnie 會唔喜歡我既Style.
可知道每個人喜歡既野都唔同, 每個化妝師亦有佢自己唔同既Style, 美不美麗, 其實冇標準, 只在乎你喜不喜愛.如果只著重一套標準既美麗, 太公式化既美麗, 就好似冇左靈魂咁.
 

HUMMMHUMMMM,,,, 似乎講得遠左, 返返唻我地既主題先~
今次攝影團, 正好當埋試妝~
我不負眾望為Yonnie 化左一個好適合佢既妝容~ :)

HIGH LIGHT Shoot!
(直出圖, 絕不含修圖)

*** 靚靚花球!!!! 係親手D.I.Y.的 ***



不好意思, 係有D鬆郁曚............ 我要好好注意下我既拍攝技巧....




<<代表性既景點>>
佢地相識就係O係呢個地方.... :)
佢地係呢個物流公司既同事, 真係好有意義
 


石澳, HK 既婚照熱門地..... 係真係好熱架... 個天氣~ HAHAHAHA
勁多蚊......... 仲要係蚊怕水都唔驚既蚊~ @@

咁樣既拍攝方法, 其實唔係熟人, 真係唔會咁拍法LAW~ XDDDDD


最後一站LU~~~~ 中環.
Starbucks 換衫, 係指定動作吧?
多得呢間Starbucks, 咁多位新娘子, 化妝師先有一個舒適既地方換衫, 轉妝~~~~~~~

經過多小時既outdoor 拍攝, 終於可以坐定定為下半PART 做好準備了~
natural glow 係我既主打~


:) 來一張合照,,.....
我個樣, 哈哈哈!!!!!!! 累到不行了~

 



沒有留言:

張貼留言