2013年6月1日 星期六

Bridal makeup, Mandy (Big Day)


新娘子Mandy, 係小學教師 :) 係一個欺文同溫柔既女仔 :)
對妝容同髮型都有要求, 佢俾左幾個造型照我睇過~ 分別想係襯佢唔同既晚裝.
頭飾方面, 佢幾條裙都同我剛買入既頭花, 係出奇地咁相襯 :) 我地都好滿意 :)

Mandy 係房睇緊玩新郎直播, 甜笑樣我點可以錯過~ :) 一定要拍下!
 


正面樣子~ :) 出門要精神喔~
 




中午去註冊了~ 天氣大好!! 妝容持久度不容有失, 否則油淋淋, 不好看了~
換上淡粉紅唇膏~  真係好靚 :):)
Mandy 既頭紗同婚紗都好典雅, 看起來已很好看, 基本上唔需要再另加頭飾了~ 



 

迎賓呢條裙比較少女 ~
立體繽髮造型最好不過.


 

March - in,
一向係我影得最小相既造型... 唔係唔夠時間, 係燈光限制
唯一呢相係最清楚.... 希望大家睇到 :p

Nude Nude 既唇色, 淡藍色閃閃眼影~




敬酒, 用了大愛既紅色唇膏 :)
 
  


最後一個look~ :)
同賓客講byebye了~~~~~

希望Mandy 都一樣咁中意當晚咁多個造型同妝容啦~ :):)

沒有留言:

張貼留言