2012年12月25日 星期二

Bridal makeup, Wincy

Wincy, 佢同我有D似~大家都黑黑地.
眉毛唔係濃密型,
所以一條靚眉對我地都好重要.

今次新妝會鐘意每個造型有明顯既變化,
接受程度比較廣 :) 

去相~ 睇睇當日6個造型.

甜美日妝~ :) HAHAH 個名"娘"左D 但係形容得正好
皮膚較黑的女仔, 用色係有小小限制的. 太PINK 的東東都不合適, 即係冇可能有甜美FEEL? 一定要型格路線?
又未必~  Wincy 當日個日妝, 大家話甜唔甜先~?? 


大頭貼, 我隻眼已經唔係大,
咁樣對比法... >_< 真係唔係好掂擋. 
 

呢個髮型, 的確好襯Wincy

March-in,
我就係往往都係做完就放新娘子出去, 今次我又唔記得影妝相....

敬酒lu~~~~
轉返個中間界, 加返個紅咀先~


最後, POST 送客Look

 
 

沒有留言:

張貼留言