2012年12月9日 星期日

Bridal Image 2012 @ Makeup Secret

呢一次既photo shoot, 係Renie 幫我地準備的 :)
亦有合作不少既Jasmine 做我Model,

出唻既效果, 我非常滿意.
正因為呢個就係我最愛, 而又最永恆既新娘造型.

好氣色既底妝, 相信, 往後睇返都一定唔會過時. 呢一點, 係好重要的.

當日, 其實都仲有3款婚紗俾我地揀, 我就係中意咁清既設計 :)
原因`非常簡單 :) 我地既主角係妝容, 笑容,

幸福感覺 其實都係好簡單! 是用心去營造的...




呢張係直出, 冇執過GA! :)

沒有留言:

張貼留言