2013年11月11日 星期一

Bridal makeup, Angela (Big Day) 之最趕的一個上午

超早的一天, 當天我5點就出門口了~
因為要趕12點註冊,

經過"摩打手"式工作下~
因為9點繁忙時間以及各影響下, 我地遲左半個鐘先到男家
仍可成功11:30分到達會場~
哈哈~~~ 作為一個化妝師, 有時真係同時間競賽.

當然, O係原定時間內, 仍幫助到新人追返DELAY 左既時間,
成功感, 係爆燈的~ HEEE HEEE~~~
白色婚紗, 用淺綠色鮮花配襯,
感覺好年輕, 好襯新娘子~ :)


大日子前一個星期, 我地約左返makeup secret傾rundown.
新娘子苦苦問我 : 我可唔可以剪齊陰呀? 我真係好鐘意齊陰架~~

我話, 當然可以啦~~~ 哈哈~~~
既然你覺得最合襯自己既係齊陰的話~ 又可必免強自己去用一個唔係你心目中perfect既髮型?
只要, 你唔介意變化冇咁多~ 你大可以剪哂佢~
新娘子回答: 唔介意呀~ 我真係好鐘意齊陰, 每一個都係齊陰就得架啦~ :D


晚宴地點, 郵輪堤岸Club One 真係好靚~~
新娘房仲好大添~ 唔錯唔錯~ :P 

 


 




 後記 : 人型汽球好高呀!!!! :D ~HAHAHA 高過我半個頭~~~~ :D


沒有留言:

張貼留言