2013年10月7日 星期一

姊妹團妝容分享

咁耐以唻第一次出有關姊妹化妝既POST.
之前冇出, 講到尾.... 因為我懶,
同埋我一個好好笑既習慣, 就係冇影相.
今次D 相, 你我既Partner Send 俾我既~  :) 真的些些了~ :)
 
今次姊妹+伴娘共有8個, 我同另一位化妝化7個, 以下當中有一位唔係出自我地手筆的.
考考眼光, 睇下睇唔睇得出先~ 嘻嘻~
 
順道講一講我化姊妹妝既感受, 同睇法:)
 
老實說, 搵得我化既都知道我出手唔誇張~ 由其化姊妹~
姊妹一日相當忙碌, 好易出汗出由, 底妝一定要夠持久, 但又唔可以厚!
厚重妝容而又溶掉了的話.....
我敢說是相當難睇 T_T..... 面油/汗水跟粉底/眼影混戰...... 想想都不行.
 
我認為, 姊妹造型精神了便可. 特別是日妝.
我不認為, 姊妹妝要超越新娘妝.
而是要好好咁配合.
新娘都在自然淡妝時, 姊妹們都一一自然配合時, 你地既大合照會係無比融和~
相反....  便會明顯格格不入. 
 
 

沒有留言:

張貼留言